„Prowadzimy w zielonej zmianie”. PGE podkreśla swoje dążenia do neutralności klimatycznej

Podziel się tym wpisem:

„PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” – tak będzie brzmiało hasło nowej kampanii strategicznej spółki skarbu państwa. Ten wybór nie jest przypadkowy, bowiem firma chwali się swoimi dążeniami niskoemisyjności. „Mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie” – czytamy w komunikacie Grupy.

Jednocześnie PGE podkreśla, że jest „firmą pomocną, opiekuńczą wobec klientów, służącą im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku”.

Kampania wizerunkowa zaproponuje nowy format kreatywny, w którym kampania reklamowa będzie oparta o zamieszkujące w Polsce zwierzęta. To one opowiedzą o zmianach wprowadzanych przez Grupę i ich pozytywnym wpływie na Polskę. Jak tłumaczy PGE, zdecydowano się na taki krok, mając na uwadze swoją wieloletnią aktywność w zakresie ochrony środowiska i „wsparcia dla polskich parków narodowych, jak m.in. Roztoczańskiego Parku Narodowego i Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i  sokołów.”

– Chcemy, żeby marka PGE była postrzegana jako nowoczesna, zrównoważona i odpowiedzialna za środowisko wokół nas. Między innymi temu ma służyć przyjęta przez nas strategia Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku – wyjaśnił prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej Wojciech Dąbrowski, cytowany w komunikacie prasowym. – Zielona Zmiana, którą wpisujemy w markę i samo logo PGE wydaje się zatem dla nas oczywista. Jest także pewnym zobowiązaniem do dalszej intensywnej pracy na rzecz transformacji energetycznej naszego kraju i rozwijania spółki – dodał.

„Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku.  Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep” – czytamy dalej w oświadczeniu prasowym polskiej spółki.

Konkretne plany PGE

Nowa kampania podkreśla przede wszystkim przyjętą strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku. Spółka rozpoczęła już jej realizację i może się pochwalić realnymi planami związanymi z tym dokumentem. Założeniem Grupy jest kontynuowanie rozwoju i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej. Celem jest osiągnięcie w 2030 roku 2,5 GW, a ma w tym pomóc projekt Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica. Z kolei do 2040 roku spółka chce osiągnąć ponad 6,5 GW poprzez realizację kolejnych planów przy aukcyjnym systemie wsparcia.

Grupa PGE kontynuuje budowę lądowych mocy wiatrowych i fotowoltaiki oraz rozwój w segmencie małych instalacji. Celem do 2030 roku jest osiągnięcie 3,0 GW i 1,7 GW – odpowiednio za pomocą programu PV i lądowych farm wiatrowych.

Jak podaje Polska Grupa Energetyczna w komunikacie prasowym, równie istotny jest program instalacji dla klientów, który zakłada przygotowanie oferty budowy instalacji OZE dla klientów (on-site), instalacje dla samorządów i społeczności energetycznych, rozwój modelu off-site PPA czy usługi bilansowania i magazynowania. 

Źródło: gkpge.pl

Skip to content